Бібліотека сайту Українське життя в Севастополі "Весела Абетка" - Для дітей України

Цікавинки


7 причин прокрастинації та як її позбутися


Постійне відкладання критичних і не дуже важливих завдань у вашому бізнесі може привести до провалу. Ось 7 причин, чому ви не можете припинити зволікати. Усвідомлення цього допоможе вам рухатися далі та постійно розвиватись.

Ви коли-небудь зволікали? Принаймні деколи? А для власника малого бізнесу це може мати серйозні наслідки. Прокрастинація може перетворитись у недотримані строки, упущені можливості та втрачених клієнтів.

Але те, що ми відкладаємо, — часто найважливіша річ для нашого бізнесу. Ми швидко беремось до роботи зранку, відповідаючи на електронні листи, ігноруючи заявки на кредит для малого бізнесу, які нам дійсно потрібно закінчити якомога швидше, але які лежать десь на дні стосу паперів. Існують неймовірно продуктивні люди, але навіть ці зразки ефективності мають принаймні один великий проект, що навис над ними, і вони не можуть змусити себе почати його реалізацію.

Якщо ви починаєте проект, який складається з мільйону рухомих частин, розділіть його на маленькі кроки. Серйозно, дуже маленькі.

Хитрощі та нагороди іноді допомагають, але щоби по-справжньому позбутися прокрастинації, ви повинні зазирнути глибше і розібратися в її причинах.

Ви зволікаєте через:

Страх?

Страх невдачі є очевидним варіантом — якщо ви ніколи не спробуєте, ви не помилитесь, тому ви відкладаєте все, що висить над головою. Але існує також страх успіху. Що робити, якщо ви завершите цю кредитну заявку, отримаєте гроші й ваш бізнес стане більшим, ніж ваші найсміливіші мрії? Боїтеся, що ви не зможете впоратися з ростом, що у вас не буде часу для вашої родини, що вам доведеться виголосити велику промову на наступній галузевій конференції? З’ясуйте, чого ви боїтеся. Якщо страх є необґрунтованим, це буде очевидно. Якщо він говорить вам про щось важливе — наприклад, що ви не хочете розвивати свій бізнес, тому що вам подобається ваш теперішній спосіб життя, — прислухайтесь.

Виснаження?

Можливо, ви відкладаєте величезне завдання, тому що виснажені. Якщо підприємництво стало для вас тягарем, подумайте, як можна це виправити. Можливо, вам вдасться делегувати завдання, з яким ви зволікаєте, або, принаймні, поділитись частиною своєї роботи? А можливо, є спосіб зробити все по-іншому, щоб зникло відчуття, що ви постійно робите одне і те ж? Спробуйте розділити типи завдань, які ви виконуєте. Якщо ви весь тиждень писали пропозиції для клієнтів, редагування вашого бізнес-плану, швидше за все, викличе у вас не дуже приємні почуття. Замість цього виділіть кілька днів, щоби подзвонити клієнтам чи зробити щось абсолютно не пов’язане з попереднім завданням, а потім почніть велику справу, коли відновите сили.

Некомпетентність?

Якщо проект знаходиться поза вашою зоною комфорту, ви відкладатимете його початок. В цій ситуації є два рішення: або делегувати проект тому, хто компетентний в цьому питанні, або стати компетентним. Якщо нове вміння принесе користь вам як власнику бізнесу (скажімо, публічні виступи або нові зв’язки), то, швидше за все, варто повчитись. Запишіться на курси, навчайтесь онлайн або попросіть колегу допомогти вам. Якщо навик не буде корисним для вас у довгостроковій перспективі (оновлення веб-сайту власного бутіка модного одягу), передайте завдання співробітнику або підряднику і зосередьтеся на важливіших завданнях.

Відволікаючі фактори?

Щодня власники бізнесу стикаються з купою відволікаючих факторів — від кризових ситуацій на робочому місці до співробітників, що проходять мимо вашого кабінету; від спокус Facebook до спокус холодильника (якщо ви працюєте з дому). Щоб краще зосередитись, визначте точний час початку проекту, ставтеся до нього, як до зустрічі з вашим найважливішим клієнтом, і нейтралізуйте відволікаючі фактори, вимкнувши свою електронну пошту і телефон, закривши двері офісу, працюючи з кафе… або не лягайте спати до 4 ранку, поки не виконаєте поставлене завдання.

Інші справи?

Коли ви працюєте над дуже важливим проектом, ваш мозок починає гудіти про величезну кількість інших речей, які ви повинні зробити? "Почистіть" думки: запишіть кожну справу, яка мчить через вашу голову, від "забрати речі з хімчистки" до "зателефонувати клієнту о 4 годині", "відредагувати таблицю", "що подарувати мамі на день народження". Таким чином ви знатимете, що нічого не забудете, і зможете зосередитись на тому, що дійсно важливо.

Складність?

Іноді проект здається настільки великим, що важко побороти хвилювання перед його початком. Якщо ви починаєте проект з мільйоном рухомих частин, розбийте його на маленькі кроки. Серйозно, дійсно маленькі, наприклад, "Знайти номер телефону Петра" чи "Зробити копію податкових декларацій за 2011 рік". Здійснюйте, принаймні, один крок щодня. З часом ви побачите, що як тільки зробите крок, імпульс поведе вас далі. Та навіть якщо ви здійснюватимете тільки один крок в день, ви все рівно прийдете до кінцевої мети рано чи пізно.

Емоції?

Проект вимагає від вас, щоби ви мали справу з людиною, яку не можете терпіти чи пригадали болісну ситуацію з минулого? Можливо, вам потрібно зробити щось неприємне, наприклад, зателефонувати цінному клієнту, який раптом затримав платіж. Не намагайтесь сховати ці почуття кудись далеко. Прийміть емоції, які змушують вас гальмувати, і зрозумійте, що єдиний спосіб покінчити з цим, — це виконати поставлене завдання, щоб ви змогли рухатися далі.

Сподіваємось, ця стаття допоможе вам позбутися прокрастинації і досягти успіху!

http://www.uamodna.com/articles/7-prychyn-prokrastynaciyi-i-yak-yiyi-pozbutysya/

 

 


.................. Мандрують всі. Авіаквитки, чартери, тури

Дизайн Валентин Iванов